المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حول نسخة vBulletin 4.0


MIDO-EGYPT
2009-06-17, 10:25 PM
am happy to report that we're down to a short list of items remaining before we can officially begin alpha testing vBulletin 4.0, which I expect to start within a few weeks. Alpha testing will occur in phases, with the Forum released first, then followed shortly thereafter by the full Suite.

The alpha release is the earliest point at which vBulletin is installable, and its purpose is to identify issues on a wide variety of environments as early as possible. To that end, alpha testers are those with a long history using vBulletin and who have experience integrating plugins, styles, right-to-left **** rendering, and other factors that are likely to reveal bugs.

Additionally, throughout both the alpha and beta releases, we are using a dedicated internal QA team, as well as external QA resources, to help us find and fix bugs as early in the process as possible.

As we get closer to gold release, we'll announce the official details of licensing, pricing and discounts.





أشعر بالسعادة لاننا التقرير إلى قائمة قصيرة من البنود المتبقية قبل أن نتمكن من البدء رسميا ألفا اختبار vBulletin 4.0 ، والتي أتوقع أن تبدأ في غضون أسابيع قليلة. اختبار ألفا سيحدث على مراحل ، مع الافراج عن المنتدى أولا ، ثم أعقبت ذلك الجناح الكامل.

ألفا الإفراج أقرب النقطة التي vBulletin هو تثبيت والغرض منها هو تحديد القضايا على طائفة واسعة من البيئات في أقرب وقت ممكن. وتحقيقا لهذه الغاية ، واختبار ألفا هي تلك التي لها تاريخ طويل في استخدام vBulletin والذين لديهم خبرة دمج الإضافات ، والأساليب ، من اليمين إلى اليسار يجعل النص ، وغيرها من العوامل التي من المرجح أن تكشف البق.

وبالإضافة إلى ذلك ، على حد سواء في جميع أنحاء ألفا وبيتا الإصدارات ، نستخدم مخصصة فريق الداخلية لضمان الجودة ، فضلا عن الموارد الخارجية لضمان الجودة ، لمساعدتنا على العثور على واصلاح الخلل في وقت مبكر من العملية ممكن.

ونحن نقترب من الافراج عن الذهب ، وسنعلن رسميا عن تفاصيل الترخيص ، والتسعير والخصومات.



http://www.vbulletin.com/forum/showt...25#post1746525 (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?p=1746525#post1746525)